Bulgarian Association of Advertisers

Bulgarian Association of Advertisers

Members

БЕЛЛА България

БЕЛЛА България

Портфолиото му съдържа над 200 продукта, произвеждани под собствени и частни марки в 14 предприятия с производствен капацитет от 350 тона храни дневно.

Ежедневно продуктите на холдинг „Белла” достигат до над 12 000 точки на продажба в България и Европа. Разполага с автопарк от над 100 хладилни камиона с полезен товар от 1 до 20 тона и температурен диапазон на хладилните фургони от 0 до -20 градуса. В България фирмата е единствената, която предлага cross-docking услуга за транспорт на охладени и замразени продукти.

Притежава търговски структури в Гърция и Румъния. Продуктите му се предлагат на пазарите на четири континента.

„Белла” разполага с най-големия логистичен център на Балканите с охладен и замразен склад с обща площ от 5 130 кв.м с роботизирано, работещо под температурни режими от -20 до +4 градуса.

Корпоративната мисия на „Белла” – да предлага  по-добри продукти на по-добри цени – ясно показва,  че в основата на бизнес развитието на холдинга е фокусът върху клиента. „Белла” лансира за първи път на българския пазар редица тестени продукти и развива богато портфолио от продукти по специални рецепти за различните пазари по света.

Корпоративната социална отговорност е в основата на устойчивото бизнес развитие на „Белла”. Холдингът изпълнява ангажиментите си на отговорен гражданин като активно работи със служителите, партньорите си и обществеността за каузи за разрешаване на важни социални проблеми.

Отвътре навън е принципът, който следва „Белла” за реализиране на политиките си в интерес на обществото. Холдингът интегрира принципите на корпоративната социална отговорност в ежедневния си бизнес. Създава и развива иновативни марки с дългосрочен стратегически ангажимент към обществени и екологични проекти. С грижа за здравето и пълноценното хранене на хората брандът „Сачи” лансира първата серия месни продукти с намалено съдържание на мазнини и сол (Сачи Добро за теб) и функционални детски храни (Сачи за деца). Екипът на бранд „Перелик” залеси 1 000 дръвчета и облагороди опожарените гори под едноименния връх в Родопите. Брандът BELLA подари 12 детски къта в различни градове на страната, избрани от родителите.

Служителите на „Белла” са сред най-активните посланици на добрата воля и ангажиментите на холдинга. Те изпъляват функциите си в съответствие с Етичния кодекс на „Белла”, който насърчава прилагането на най-високите бизнес стандарти и практики в ежедневните дейности.

„Белла Академия” е корпоративният университет на холдинга, развит в отговор на нуждите на бизнеса и все по-бързо развиващия се свят от добре подготвени кадри.

www.bella.bg, 08001300

http://www.valueofadvertising.org/